Aktiviteter

Morgenmad

Der serveres morgenmad for de børn, som kommer i SFO mellem kl. 6.30 og 7. Morgenmad er inkluderet i prisen.

Forfriskning
Hver dag ca. kl. 14.30 serveres der “kaffe”, som kan være saft, flütes, frugt eller andet godt. Dette er der betalt for via månedsbetalingen.

Buskørsel
I SFO er det en væsentlig opgave at sørge for, at hver enkelt kommer med den rigtige bus hjem og bliver fulgt til bussen.

Aktiviteter
Der er meget fri leg – udenfor, i gymnastiksal eller sløjd. Ofte er der mulighed for at være med i en aktivitet, hvor man fremstiller noget til at tage med hjem.

Vi har også bagning, bål, m.m.

Lektielæsning
Børn kan lave nogle lektier, mens de er i SFO i længere tid hver dag. Nogle gange kan det komme som et ønske fra forældre, eleverne selv eller en lærer. Så kan de få hjælp til at tage sig tid og måske i mindre omfang få hjælp til lektierne.

Meddelselser
Når der er ændringer i forhold til normalt afhentningstidspunkt, bedes I give SFO´en besked på messenger, eller ringe til skolens telefon.

Leg børnene imellem efter SFO-tid, aftales hjemmefra. SFO personale er behjælplig i mindre omfang.